ההשקעה בקשרי אדריכלים

בימינו, כל חברה שמכבדת את עצמה בענף הבנייה מבינה שקשרי אדריכלים הם חלק הכרחי משיווק העסק. לרוב האדריכלים יש כמות ממוצעת של 8-12 פרויקטים בכל שנה.

מי שמשקיע בקשרים עם אדריכלים, מעצבים ומנהלי פרויקטים בעצם מגדיל את האפשרויות להגיע ליותר פרויקטים “הגדלת המשפך״ ומכאן כמות סגירת העסקאות גדלה באופן אוטומטי. ״חוק המספרים הגדולים״.

במקום ״לרוץ״ אחרי לקוחות קצה ולהשקיע בשיווק ופרסום ארצי ( השקעה יקרה מאד ), נעדיף להשקיע בקהלי יעד שעובדים לאורך השנה וצורכים שוב ושוב את אותם מוצרים מאותו ספק.

בתחילת תהליך אנחנו בונים לכל ספק רשימה שמיוחדת רק עבורו ומגדירים שמית קהלי יעד שלקוחותיו במיצוב שמתאים למותג, אזורים גאוגרפים, סגנונות תכנון, היקפי עבודה וכדומה.

.אנחנו גם עובדים על רשימות שמיות של קהלי יעד שבעבר עבדו עם הספק וחדלו לשתף פעולה ואנחנו מרעננים יחדיו את היחסים מהעבר

אדריכלות : מנו שלם

צילומים: רגבה, עודד סמדר קונסטינו