יאלו Yalo חלונות ודלתות ברזל

איל אמיר – יאלו, רכש את השכלתו באקדמיה לאמנות ולעיצוב ‘בצלאל’ במגמת עיצוב המוצר. יאלו אומן המתמחה בעיצוב וביצירת חלונות ודלתות העשויים מפרופילי פלדה ובשילובן במערכות מתקדמות. החל את דרכו המקצועית בתחום הגרפיקה והפרסום. ראיה עיצובית עם דיוק וקפדנות בפרטים, מתכונותיו העיקריות של יאלו, פילסו לו את הדרך אל משרדי הפרסום הגדולים. כשנפתח ערוץ 2 לפרסומות בוידאו, היה מהראשונים ליצור ולערוך פרסומות בארץ ובלונדון. כמנהל קריאטיב בפרויקטים היוקרתיים והמורכבים ביותר בתחום, הגיע להכרה ולהישגים רבים בארץ ובחו”ל.

לאחר שנים רבות בהן עבד בעולם הפרסום הדיגיטלי, החליט לחזור לעסוק ביצירה בחומר – בברזל. העדינות המאפיינת את הפרופיל הבלגי, המאחדת בין החוץ לפנים הבית, הביאו אותו אל אהבתו הגדולה – עיצוב מפתחים. תחום המפתחים בשילוב “בלגי ברזל” מחייב תכנון ודיוק קפדניים, יחד עם יכולות עיצוב וייצור המשלבות את הצרכים הפונקציונאליים של המפתחים, עם ההתאמה והעיצוב המושלמים לבית. מיומנותו הרבה וכישוריו השונים של יאלו מקנים לו יתרונות רבים, ביניהם ראייה עיצובית ומקצועית רחבת היקף של הפרויקט, תוך שליטה מלאה בחומר וביצוע קפדני ומדויק.

בהקמת העסק עמדו בפני יאלו מספר יעדים: עיצוב בזיקה לצרכי הלקוח בהתאם לסגנון הבנייה, איכות מוצר ללא פשרות ופונקציונאליות אופטימאלית. שלושת היעדים הללו הפכו עם הזמן לגורמים המייחדים את ‘יאלו’ בישראל.

עיצוב מפתחים – יאלו פיתח פרופיל פלדה ‘YaloLine’ המיוצר בשוויץ. ייחודו של הפרופיל מתבטא בדקותו ובחוזקו. בפיתוח הפרופיל המיוחד, הגיע יאלו לתוצאות המאפשרות יצירת מפתחים גדולים, יציבים וחזקים. פרופיל הפלדה ‘YaloLine’ מתאים במיוחד לסגנון מודרני עכשווי שבו בולטת מגמת הפתחים הגדולים בקווים נקיים. יאלו כמעצב מעורב אישית בשלבי התכנון והביצוע. השילוב הייחודי של הבנה מקצועית ושפה משותפת ברמה העיצובית עם היזם והאדריכל מאפשר להעניק שירות מקצועי, מוצר איכותי ויצירת פתרונות מגוונים עבור הלקוח.

בנוגע לפונקציונאליות אופטימאלית – מסביר יאלו: “עד כמה שהעיצוב חשוב לכולנו, בסופו של דבר אנשים חיים בבית ולכן לנוחות ולפונקציונאליות מקום נכבד בתהליך התכנון והעיצוב”. בהתאם ל’אני מאמין’ שלו פיתח יאלו אפשרויות עיצוביות ייחודיות, הנותנות מענה למגוון צרכים. לדוגמא: בפרופיל ‘YaloLine’ ניתן לשלב זכוכית בידודית בטיחותית המגבירה את הבידוד התרמי והאקוסטי, תוך כדי שמירה על מראה עדין של המפתחים. בנוסף, מתמחה יאלו בשילוב “פרופיל בלגי” עם מערכות מתקדמות כמו צלונים, תריסים, רשתות חשמליות וכו’.

איכות ללא פשרות – איכות דלתות וחלונות ברזל נמדדת בשני מדדים עיקריים, אטימות מרבית בפני מים ורוחות ועמידות לאורך שנים מפני קורוזיה. האטימות בחלונות ודלתות ‘יאלו’ הינה מקסימאלית כתוצאה מתכנון מקצועי וביצוע מדויק. ידוע שבפרופילי ברזל קיים חשש לחלודה. כדי להימנע מכך, פיתחו ב ‘יאלו’ מערך ציפויים ייחודי ומוקפד ביותר.
ב ‘יאלו’ מעניקים אחריות מפני חלודה בין עשר לעשרים שנים.
אחריות לאטימות מפני רוח וגשם, בהתאמה לתקן הישראלי ת”י 1068.
החברה נבחנה ואושרה לעבוד על פי מערכת לניהול איכות לפי התקן הבינלאומי ת”י 9001-2008 ISO.
לסיכום פירט יאלו את עיקרי גאוותו הישראלית ואמר: “אני חש גאווה גדולה ביכולת שלנו להעניק מוצרים באיכות גבוהה ביותר, בהם רמת הפונקציונליות המקסימאלית משתלבת בעיצוב בסגנונות שונים. אני גאה בעובדה שחברה שוויצרית המשווקת מוצריה לכל העולם, הכניסה לקו מוצריה פיתוח ישראלי (YaloLine). יש גאווה רבה ביכולת שלנו להביט קדימה, לפתח וליצור מוצרים מעוצבים ואיכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר.”

בניין ודיור, גליון יוני – יולי 2014

ללקוחות נוספים לחצו כאן >